"تنها تراوش ذهنی"

  • Cougar

    المپپوسانه

  • Lions

    المپپوسانه

  • Snowalker

    المپپوسانه

  • Howling

    المپپوسانه

  • Sunbathing

    المپپوسانه

شروع فقط شروعه

اگر از قضیه ی درس نخوادن و زندگیِ پای لپ تاپ و از این قضایا بگذریم تنها نکته ای که باقی می ماند این است که بگیریم و بخوابیم و سخن از هیچ نگوییم و لذا سخن از درس خواندن میماند که بنده ی حقیری که نشسته ام و دارم تایپ میکنم اگر فقط از خواندن درس چیزی نصیبم می شدو  می دانستم قرار است چند ساعت دیگر امتحان داشته باشم و با خیال راحت ساعت 2و چهل دقیقه ی بامداد شروع به نوشتن نمی کردم و البته قبل از اون شروع با ساخت این وبلاگ؛ به همینطور الی ماشاءالله

اما همه می دانیم که همه ی این نخواندن و بیدار ماندن ها همراه با سرآغاز و سرانجامی است که احتمالا برای من قرار است بشود قضیه ی ماست!!!
از ماست که بر ماست :-)


اما همه از راه حل و آینده ی نزدیک باخبریم
و سوالی که پیش آمده اینست 
که چرا هیچ وقت پای به راه درست نمی گذاریم؟

دیدگاه ها [ ۳ ]

ممنون
مرسی از حضورتون
 میدونی چی شده بود؟
فونت رو بلد لود کرده بودم وگرنه قرار بود همین طوری باشه
اگر دوست داشتی بگو قالب رو بهت بدم
البته 1 ساعت دیگه تموم میشه
موفق باشی مورامودا :))
مرسی 
ممنون می شم این کارو برام کنی :)
فونت نظرات درست شد؟
آره درست شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی